Tjejsnack v.2

Tjejsnack Vecka 2/08
Senaste? Ämnet kommer från Linda Strömbladh
  • Filmen du såg, var den bra? "Benders Big Score", dvs Futurama-filmen. Jo, den var rätt bra.
  • Person du pratade med, om vad? Hm...troligtvis mamma eller pappa (när jag åt middag). Vi pratade om min resa till England i sommar.
  • Inköpet? Hallonsorbet, frysta bär, yogurt och en film (allt på hemköp :p).
  • Kyssen? Berätta lite?
  • Gången du grät, av vilken anledning? Jag kommer inte ihåg...jo jag har för mig att jag grät i onsdags när jag snubblade (eller blev fälld av E. Jag tror inte ett ögonblick på att han inte hade någonting med det att göra..) i ösregnet och landade på mage i en vattenpöl...:( Mitt knä är helt blått..

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Kul idé med tjejsnack! Hoppas ditt knä mår bättre:)

2008-02-12 @ 19:27:16
URL: http://mariaellinor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0