Tjejsnack v. 51 & 52

Jag är lite efter...men jag kommer igen :)

Tjejsnack Vecka 51
Julen
  • Var och med vilka ska du fira jul? Hos min moster, med släkten.
  • Köper du mycket julklappar, har du köpt klart eller har du några kvar? Ja, jag köper ganska mycket julklappar...i år bestämde jag och mina kompisar oss dock för att inte köpa några (i alla fall med nästan alla) så det blev lite färre...brände istället alla mina pengar på mammas och pappas present. Men det var det nästan värt.
  • Vad önskar du dig i julklapp? Jag önskade mig pengar först och främst, och Gilmore Girls-boxar (vilket jag fick! :D)
  • Vad betyder julen för dig? Den betyder värme och omtänksamhet, familj och vänner, men också evig stress och irritation :P. Dock betyder den mindre nu än när jag var liten...
  • Har du gran, vilken sort och när ställer du in/klär den? Man måste ha gran! (Mina föräldrar tyckte att vi kunde strunta i det i år, men jag vägrade :P). Vi blev lite försenade, så jag klädde den, den 23:e.
Vecka 52
Nyår
  • Var och med vilka ska du fira nyår? Men Lotsi och B. hemma hos mig.
  • Har du några nyårslöften, vad? Njej, inte egentligen. Samma som alltid. Och så att fixa så att Greklandresan verkligen genomförs!
  • Vad är det bästa som hänt år 2007? Jag vet verkligen inte...det har inte hänt så mycket spännande faktiskt...
  • Vad är det sämsta som hänt år 2007? Lite samma som ovan faktiskt...det har varit ett okej år.
  • Vad förväntar du dig av år 2008? Grekland! Ja, förutom resan i sommar så förväntar jag mig äckliga mängder plugg, roliga spännande saker...förhoppningsvis nya trevliga människor och gärna en uppenbarelse om vad jag egentligen vill göra med mitt liv :P Nej...men någonting i den stilen måste hända 2008, för 2009 är lite sent att komma på det...
    Jag förväntar migäven, tyvärr, hyfsat många kvällar som jag får sitta hemma, när mina kompisar är ute. Men det är ju bara 1 år....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0