Om mig

Jag har tagit mig en rejäl bloggpaus...inte varit sugen på att skriva helt enkelt. Men så hittade jag den här listan på en annan blogg, och så plötsligt kändes det självklart att sno den :P

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa: Tre. Hem, till skolan och till stallet.
Vilken svordom använder du mest: Fan.
Äger du en iPod: Ja, en vit på 80 GB.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: Vägrar vakna till väckarklocka...Mamma väcker mig ca halv sju (alternativt 06.00)
Hur många resväskor äger du: Ingen...vi har gemensamt bagage...
Använder du flip-flops även när det är kallt ute: Nej. Jag använder bara flip-flops på stranden/semestern
Var köper du dina matvaror ifrån: Jag köper inte...haha. Om jag gör det så blir det ICA nära..eller Hemköp. Eller kvantum.


Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: Det beror på. Hatar att vara med på kort...fast ändå, det är ju alltid kul att synas på bilden :P
Har några av dina vänner barn: Nej.
Har någon någonsin kallat dig lat: Jadå :) Mamma tycker att jag är det hela tiden...
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu: Lisa Ekdahl - Med kroppen mot jorden (eller vad den nu heter)
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk: Vanlig, fast  chokaldmjölk är godare...men kan bara drickas ytterst sällan.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Ja, säkert.
När var senast någon stötte på dig: Haha, folk flörtar med mig hela tiden ;)
Vad åt du till middag: Sushi
Använder du huvtröjor: Ja, ibland. Det är mysigt.
Kan du vissla: Ja. (fast inte så bra :P)


Har du någonsin deltagit i en demonstration: Nej.
Vem var den senaste som ringde dig: Pappa
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält: Balder ;)
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig: Ja, det är det säkert. Det är alltid nån som pratar bakom ryggen på än.
Tittade du på tecknat när du var liten: Ja, självklart. Vem gjorde inte det? Och vaddå när jag var liten :p?
Hur många syskon har du: Inga
Är du blyg inför det motsatta könet: Det beror på, men oftast inte.
Äger du några band t-shirts: Vet faktiskt inte...men joo, det borde jag ha.
När flög du senast: När jag flög hem från Warszawa i...november-
Hur många stolar står kring ditt köksbord: 5 (eller 7)


Läser du för skojs skull: Ja, när jag hinner.
Pratar du några andra språk: Engelska, franska, polska och lite italienska...
Diskar du din egen disk: Nej, den diskar diskmaskinen.
Har du gråtit offentligt: Jadå.
Har du en stationär dator eller en laptop: En stationär.
Försöker du alltid lära dig nya saker: Nej, inte alltid, men nästan :p
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Nej, inte just nu. Men nån dag skulle jag vilja skaffa en tatuering. Fast...jag är lite rädd för nålar.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten: Nja. Om han har råd så kan han väl få bjuda...:p
Kan du kasta macka: Ibland
Har du någonsin varit på Jamaica: Nej.
Vad har du med dig in på bion: En kompis och popcorn eller godis
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: Hm, jag vet inte. Filmkunskapen har varit väldigt, väldigt kul. Jag återkommer när jag är klar! ;)


Gillar du att flyga flygplan: ja, det är underbart! :D
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner: Humor.
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv: Ja, och nej. Tydligen så var ju personen attraktiv, men han var inte snygg.
När sov du senast på golvet: Nyårnatten. Haha.
Vilken är din favoritdrink: Just nu...Paparazzi (baccardi razz, sprite, lime)
Gillar du din boende situation: Jadå...är inte riktigt redo för att flytta hemifrån-.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: 7 eller 8. Helst 12, men det går ju inte...
Äter du frukost dagligen: Ja. Jag funkar inte annars.
Är dina dagar fullbokade och stressiga: Ja, oftast.
Vilken är din favoritfrukt: Lichi...nej förresten smultron (fast det är ju ett bär).
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 17
Tror du på liv på andra planeter: Ja det vore ju konstigt om det bara fanns en planet med liv på.
Tror du att Gud är man eller kvinna: Vet ju inte om jag tror på Gud, och då vet jag definitivt inte om Gud har något "kön" i den bemärkelsen heller...
Hur valde dina föräldrar ditt namn: Mamma döpte mig efter sin favoritbok som barn (Anne på Grönkulla). Namnet Anne finns dock inte på polska, så hon hette Anna.
Gillar du senap: Nej!


Skulle du någonsin hoppa fallskärm: Det vore jättehäftigt, men jag tror inte att jag vågar.
Sover du på sida, mage eller rygg: På rygg, eller på sidan.
Tycker du om att krama folk: Nejej...bara folk jag känner och tycker om. Hatar obekväma, stela kramar!
Skulle du säga att du är trendig: Nja. Jag vet oftast vad som är trendigt, men jag har det inte alltid.
Äger du en digitalkamera: Ja.
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars: Yoda! Så söt! Fast han är lite störande...Han Solo e ju ganska häftig.
Tycker du att du är attraktiv: Inte jätte, men ganska.
Vad är du allergisk mot: Gräs
Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Nej, aldrig faktiskt. Älskar kött.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat: Jag vet inte. Min föräldrar visste att jag skulle bli en flicka...så de kom aldrig på nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0