Tjejsnack v. 7

Tjejsnack Vecka 7/08
Äta ute Ämnet kommer från Camilla Svensson
  • Hur ofta äter du mat ute? Alldeles för ofta. Iom att jag går i skolan i stan, har aktiviteter efter skolan och allmänt är hemifrån en hel del så blir det minst 2 gng i veckan...inte bra.
  • Vad/vart äter du då helst? Hm..allt möjligt. Pad Thai på Kalaya är ju en favorit, eller pizza, eller sushi, eller bara "mat" på café, eller...ja...allt :D McDonalds är dock alltid back-up stället, oftast i brist på tid eller pengar.
  • Vad har du på din favoritpizza? Om jag ska välja själv äter jag alltid "Capricciosa", om jag ska dela med någon alltid "Hawaii". Men jag gillar det mesta, faktiskt :P
  • Provar du ofta nya ställen/maträtter, varför/varför inte? Nja. Jag gör det gärna, men inte ofta. Det senaste har det blivit väldigt mycket samma ställen och samma mat, mest för att det är så gott :P Men det kan bli lite långtråkigt i längden, även om jag just nu är sugen på Pad Thai.
  • Går du ofta på café och fikar, vad? Ja, men inte lika ofta som förrut. Har blivit mer mat ute på sistone, mest för att jag är så trött på att en kladdkaka och en smothie kostar lika mycket som lunch! Wtf liksom!!! Men annars joo...
    Kladdkaka är ju alltid en klassiker, liksom någon typ av smothie, "fruitmix" eller liknande. Kaffe köper jag på ett café vid skolan varje dag (lite dyrt, men det håller mig vid liv!) och ibland blir det en "cookie" också..(såå goda!!).
Hm..och sedan undrar jag vart pengarna tar vägen...

Kommentarer
Postat av: Fredrik

vem undrar inte vart pengar tar vägen? haha man får lönen och sen är den borta och man ahr ju inte gjort nååååågon tiiiing för pengarna. weird..

2008-03-09 @ 23:42:07
URL: http://freddan888.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0