Fy på mig, jag är en dålig bloggare..

Hm..det nya bloggåret har inte inletts speciellt bra. Det är bara mitt fel, jag vet.
Men hur det nu än är så har jag inte haft ork eller lust att blogga de senaste veckorna...Jag vet bara inte varför. Jag älskar bloggen, det gör jag verkligen! Jag har bara inte haft någonting att skriva....eller jo det har jag!

Det kanske är just det. Jag har skrivit mer på min "bok", som det visade sig inte är på långa vägar en bok än, utan mer en 10 sidor lång..ja..vaddå egentligen? Filosofisk text om ingenting.

Men jag bygger, och framförallt, det viktigaste av allt; jag skriver.

Så då vet ni varför jag inte har bloggat. Förhoppningsvis så kommer jag nu att börja göra det lite mer regelbundet...och förhoppningsvis kommer ni att fortsätta titta in här trots min egen dåliga närvaro (jag kan inte beskriva hur glad jag blir när jag ser hur många som faktiskt troget kikat in här efter något nytt! Varenda dag!! :p jag är smickrad.)

Nu ska jag ta mig an alla "tjejsnack" som droppat in i min mejlbox under min frånvaro...och sedan får vi se.

Jag tänkte dessutom upplysa er om att jag nu fortsätter läsa "Krig och Fred" (ni som läste i somras vet att jag började i...hm...juli :P) och att jag har läst ut "Försoning", vilket betyder att jag nu är ännu mer sugen på att se filmen!

För övrigt har jag blivit något besatt av Jane Austen på sistone...så, det var nog allt ;)

Glad to be back
Babyfood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0