Mystiskt....

Jag har inte varit inne på denna blogg på evigheter, och så plötsligt fick jag för mig att jag skulle logga in, och till min förvåning märkte jag att det faktiskt är folk som kikar in, varje dag.

Vilka är ni, mystiska människor, som så enträget vill se vad jag skriver...och som väntar på att jag ska sluta lata mig och börja blogga igen?

Jag tror inte att jag berättat det än, men jag har börjat skriva en bok! Faktiskt. Jag gör det som mitt projektarbete. Har nu skrivit ca 17 sidor, och är rädd, förvirrad och förväntansfull!

Låt oss bara hoppas att jag kan hitta lite tid till den i mitt hektiska liv, annars kommer jag att få isolera mig under hela jullovet och bara skriva...

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hoppas du skriver här igen :)

2008-12-13 @ 13:00:13
URL: http://freddan888.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0