Tjejsnack v. 39

Tjejsnack Vecka 39
Sommaren 2007 Ämnet kommer från Doris

  • Vad minns du mest (förutom regnet) från sommaren 2007? Ja, jag minns alla roliga männiksor, konstiga ställen och allt nytt jag har lärt mig (som att segla :))
  • Har du haft en skön sommar? Motivera gärna! Ja, jag har haft en riktigt skön sommar, fast jag saknade solen. Och förra sommaren var ändå mycket mer händelserik...
  • Har du rest något, var? eller stannat på hemmaplan? Ja, jag har rest. Var i Polen 2 veckor...och så i Småland, och sedan ute i skärgården. Kommer inte ihåg nått annat just nu...
  • Är det viktigt för dig att ligga på stranden och få fin färg? Ligga på stranden är viktigt, för det är så otroligt härligt! Att få fin färg är ju alltid trevligt, men det är inte därför jag ligger på stranden. (men t-shirtbränna och skobränna som jag fick på seglingen var ju verkligen ingen hit! Har fortfarande en vit rand på varje fot...)
  • Vad är din favoritsyssla på sommaren? Att bada. Och sola. Och äta glass. Och resa. Och festa. Och slappa... Åh. Jag längtar efter sommaren.
image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0