Tjejsnack v. 37

Tjejsnack Ditt Internetliv

  • Hur länge har du surfat runt/funnits på Internet med en egen sida? Hm... surfat runt har jag nog gjort sedan jag var 8 år. Haft egen sida...ja, det är väl ca 2-3 år.
  • Vilken/vilka webläsare använder du? Jag använder Mozilla Firefox eller Internet Explorer
  • Vilken typ av sidor besöker du oftast, vilka är dina favoriter? Svårt...på sistone har det varit blogg.se, facebook.com, hotmail.com (givetvis), efterfesten.com och...allt möjligt annat. T.ex. vissa andra bloggar som jag följer.
  • Hur ofta kollar du dina mail/din gästbok etc? Sedan jag började blogga försöker jag ju vara inne på nätet så ofta jag kan, och då brukar jag passa på att kolla min mail.
  • Finns du på någon community eller något forum, vilken/vilka? Om inte, varför? Hm. Ja det gör jag. Det är nästan lite pinsamt, men jag finns på de allra flesta communitys...De jag faktiskt använder är facebook, efterfesten (i viss mån) och jag kollar min lunar någon gång ibland.. Vad det gäller forum är jag nog med på en hel del konstiga..men också några jag faktiskt var lite aktiv i... t.ex. kent.nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0