Simpsons-filmen

YES! Nu har jag sett den! Och visst var den bra!

Alaska var fint, skämten var roliga och allting var gjort i klassisk Simpons-anda. Den gjorde än verkligen inte besviken...vilket den hade kunnat göra.

Jag måste säga att jag gillar avsnitten bättre, men att jag har svårt att se hur man hade kunnat göra en bättre långfilm.
"Bananas are a great source of potassium!"

Dessutom den underbara Spider-pig låten! (inte den Homer sjunger, utan den som är med i hans dröm) Wow. "Spiiider-pig..".

Jag tror för övrigt att Maggie just nu har tagit över som min favoritkaraktär (som alltid annars varit Bart). Hon är så jäkla cool! "Sequel" var ganska gulligt också...

"Spider-pig, spider-pig, does whatever a spider-pig does..."

image24



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0