Klackar

Okej, jag kan nu av erfarenhet säga att det inte är naturligt att dansa i högklackat! Mina fötter gör sååå ont!
Jag köpte mina dansskor idag (de med 7 cm klackar ni vet). Att dansa i helt nya skor var kanske inte världens smartaste idé, men jag kommer aldrig hinna gå in de på vanligt sätt...

 image26
De ser ut typ såhär...


Så, nu har jag skavsår. Och det gör väldigt ont. Det är mycket, mycket synd om mig.

Men jag är lite stolt att jag inte ramlade...det var dock ganska vingligt, speciellt i snurrarna...
Tack och lov så dansade vi rumba, och inte samba eller chacha, eller gud förbjude jive...Härlig, lugn rumba.

Jag hoppas att det går bättre nästa gång :)

Nu ska jag titta klart på Montana Sky...(i brist på annat. Varför går det ingen bra serie nu istället? Kan inte Heroes gå nu...istället för att krocka med Grey's Anatomy?? Jag önskar att det var jag som planerade tablån! Man borde egentligen få planera den lite som man vill...)

Pussar och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0