Idol update

Hm. Ja, Idol var ju sådär. Jag kan inte säga att jag gillar någon av de tävlande speciellt mycket än. Men jag stör mig definitivt på Pär. Jag vet inte riktigt varför, och det här ska inte bli något "näthat" mot en människa jag inte känner, utan bara har sett lite snabbt på tv, men jag tycker helt enkelt inte han var bra igår... dessutom ser det ut på honom som om han verkligen tror att han är den nye Ola/Danny. Vilket han säkert också kommer bli.

Förbannade förutsägbara samhälle!

Det känns som att det borde vara en tjej som vinner i år. Det har varit så tyst runt Angnes, medan Idol-pojkarna har levererat hit efter hit (Danny, Ola, Måns...ja..ni vet).

Lite Girlpower i Idol tack! Hoppas det blir bättre också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0