Helt underbart

Kom precis hem från stallet. Det var riktigt underbart idag! Hade en bra häst, och hon lyssnade faktiskt på mig! Det gick bara lite snabbt i svängarna, men annars gick det jättebra! :D Jag älskar att hoppa studs!

Ja, förutom ridningen har jag inte gjort så mycket idag. Skola, sen hämta byxor på Weekday (de gick tydligen inte att laga, för jag fick ett nytt par. Men det gör ju inte mig nån skillnad. Grym service på Weekday iaf. Personalen var jättesnäll. Inga problem alls.), sen hem äta, sova en timme och sedan till stallet.

Det där med att sova en timme har blivit en vana för mig på onsdagarna. Jag kommer hem ca 15.00, och om jag får sjuts kan jag sova till 16.00 utan problem...sedan får jag kanske stressa lite med maten, men det är det värt. Annars skulle jag nog somna på hästryggen...

Frågan är bara vad jag ska göra när jag inte längre kan få sjuts..! Kommer då att komma hem ca 15.00...men jag måste åka igen 15.30! Det ger knappt utrymme att äta och vila lite. Jag kommer definitivt inte hinna sova! Men, men...jag får njuta av mina onsdags-siestor så länge de varar.

Nu ska jag äta middag och titta på något trevligt och lite lagom IQ-befriat...tills IDOL börjar! De är ju i GBG idag! Detta får inte missas!

Kommentarer och uttryck av förvåning när ev bekanta gör bort sig i tv dyker upp imorgon, eller ikväll om jag orkar.

Många pussar
Babyfood

Det är skönt att vara tillbaka... I love Internet! :D Hoppas inte det börjar cp:a igen bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0