Helgen i korthet

Igår var jag på tjejmiddag hemma hos L för att fira hennes och M:s födelsedagar. Det var mycket trevligt :)
Kvällen i korthet:

Vi blev serverade Africana och till efterrätt glass med varma hallon/björnbär. Detta toppas av en enorm mängd godis.
Presenter delades ut, av mig (och S och Lotsi) fick de var sin mini-fakechampangeflaska (som egentligen innehåller tvål), en massagebläckfisk (som L:s mamma trodde var en vibrator) och IQ-piller.

Vi pratade, skrattade, drack en drink och lite cider, och spelade "Värsta språket". Jag måste säga att det var fantastiskt roligt! Att höra L härma kungen, M prata skånska och att duellera mot L i ordkunskap var underbart!

Sedan sov jag över hos L, vilket var väldigt mysigt, och tog tåget hem runt 13.00.

Kl. 18.00 var jag på dansen. Det var skitkul! Jag var väldigt trött efter tjejmiddagen och allt annat, men det livade verkligen upp! (Inte minst för att jag fick vara i den "avancerade" gruppen! Det har kommit lite nya, och jag är inte längre sämst! Det känns underbart.)

Så, det var min helg det. Vad har ni haft för er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0