Dance like this...

Idag mår jag mycket bättre :) Vad det nu kan bero på, med tanke på att det är sådant skitväder. Men, never the less...:D

Idag ska jag dansa! Jag hoppas bara att vår lärare inte tar död på oss första lektionen...jag minns faktiskt knappt hur man dansar cha-cha, och samban har jag helt förträngt. Men i år ska det gå mycket bättre för mig och Lotsi. Det har vi bestämt. Först och främt ska vi inte missa några lektioner (förra året missade vi 3 i rad, och detta resulterade i att vi fick lära oss hela cha-cha-programmet själva, efter bästa förmåga. Jag har fortfarande inte dansat igenom det med en partner...). Sen ska vi införskaffa skor (som jag kommer dö i. Vem var det egentligen som kom på att man ska dansa i 7 cm höga klackar??), och bli bäst i världen.

Låter inte det som en bra plan? Två tre cha-cha-cha...

God morron förresten.

Babyfood

Kommentarer
Postat av: Natha

åh gud, jag som får ont i fötterna utav o dansa i platta skor, stackars dig ;)

2007-09-02 @ 16:11:37
URL: http://metrobloggen.se/glitterdroppe
Postat av: Fredrik

Min huskur så kalrt! :D

2007-09-04 @ 15:20:50
URL: http://freddan888.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0