Bokmässan

Fuck. Jag missade den, i år igen. Jag kan knappt tro att det är sant. Jag har bott i den här staden i hela mitt liv, och har ALDRIG varit på Bokmässan.

Men, jag är i alla fall medveten om att den finns (till skillnad från vissa, vilkas svar på "Jag ska på Bokmässan i helgen", var "Bokmässan, vad är det?". Jag vet inte vad som är mest fel, att man inte har hört talas om det, eller att man inte kan lista ut vad Bokmässan kan tänkas vara för något...)

Next year, då ska det gås!

Tills dess ska jag bocka av alla böcker i dagens Attityd (i GP). Eller kanske inte Processen...jag känner mig inte riktigt mentalt redo för Kafka...

Och for now får det bli The Beach...obligatorisk engelskaläsning

Den allt mer fake boknörden
Babyfood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0