Vad ska jag köpa för mobil?

Jag måste börja bestämma mig för vad jag ska önska mig för mobil, för att ersätta min numera knappt fungerande kära Sony Ericsson F500i (tror jag den heter...).

Detta är mina krav:

1. Den ska vara snygg
2. Den ska vara enkel att använda (dvs. inte ringa upp folk av sig själv, ha hundraåttioelva inställningsmöjligheter etc.) 3. Den ska hålla länge (dvs. ingen joystick, eftersom de brukar gå sönder snabbt, även om inte min gjorde det).
4. Den ska ha ett överkomligt pris
5. Den ska ha en bra kamera, och MYCKET minne.
6. Den ska kunna spela lite musik (men jag har en Ipod, så det är inte helt nödvändigt. Bara så favoritlåtarna får plats).

Det var väl inte så mycket begärt...öh...

Har ni några förslag? (Gärna med länkar till bilder på dessa fantastiska skapelser..:P) 

Update:
Jag har nu kollat vad min stackars sjukling till mobil heter, och det var F500i. Och den ser ut såhär:


Kommentarer
Postat av: Linnean

Du kanske menar S500i? den har jag också spanat på, grymt snygg mobil!!!
Mvh Linnean

2007-10-03 @ 11:27:23
URL: http://densistebloggaren.blogg.se
Postat av: Babyfood

Njej..det var inte den jag menade...men det måste kollas upp! (utseende stod ju ganska högt upp på min lista :P)

2007-10-03 @ 16:44:53
URL: http://babyfood.blogg.se
Postat av: cattis!

svar: ja, jag tyvcker det är superkul hittills! vi får rätt mycket uppgifter, men tycker man det är kul att skriva, som jag gör, är det aldrig något problem :D. i love it ;) perfekta kursen för mig! :) men vi kör halvdistans-variant, så vi lägger upp allt på en blogg, och har MAX en lektion i veckan, ibland varannan.. typ. :) Kräv att de ska fixa det eller nåt. Det är lätt värt, iaf om du får bra lärare :)

2007-10-03 @ 20:01:00
URL: http://chattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0