Tjejsnack v. 42

Jag ligger lite efter med tjejsnackandet...but don't you worry..I'm on it. H

Tjejsnack Vecka 42
Relationer Ämnet kommer från Ewelina
  • Vem är den människa som du vet att du alltid kan komma till oavsett? Hm...jag vet inte riktigt. Mamma..eller någon av mina bästa kompisar.
  • Vågar du rangordna dina vänner och bekanta i vilka som betyder mest? Kan man göra det eller inte? Ja, det tycker jag man kan göra. Jag kan på en hand räkna upp vilka vänner som betyder mest för mig, och det är i ungefär den ordningen jag ringer när det händer något spännande/viktigt i mitt liv.
  • Har du blivit sviken av en vän någon gång? Hur/När? Känns det fortfarande? Ja, jag har blivit sviken av vänner vid upprepade tillfällen. Det kan vara små svek, men också några stora. Ja det känns fortfarande, om man tänker tillbaka, och jag tycker det är något av det värsta som finns, men samtidigt tror jag att man lär sig väldigt mycket.
  • Känner du att du har en bra relation till människor omkring dig? Ja, det tror jag att jag har...till dem flesta i alla fall...
  • Vad tror du andra tycker är din bästa/sämsta egenskap? Min sämsta är nog att jag...ja...jag kan vara tanklös ibland...eller, jag vet inte. Eller kanske att jag kan vara ganska feg. Min bästa är nog att jag kan lyssna på människor när de behöver det...att jag helt enkelt alltid ställer upp.

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0