The Beach..what the fuck?

Så, då var The Beach utläst och italienskan gjord.

The Beach irriterar mig. Jag kan inte förstå att jag har ägnat så många timmar på att läsa den! Den boken är anledningen till at jag inte vågar skriva någonting! Författaren har ju tydligen börjat på en bok, och fortsatt av bara farten. Det känns som om han någonstans på vägen tappat tråden, och hela känslan...och sedan bara fortsätter med meningslöst babblande sida upp och sida ner...medan handligen spårar ut mer och mer! Totalt meningslöst.

Kanske jag missade något? Något som kan förklara varför det blev en bästsäljare? Om ni har läst den så får ni gärna komma med förslag.

Och så har jag den förbannade Historia C läxan...

Jag ska avgöra vad majoriteten av medlemmarna i ÖIS tillhörde för samhällsklass år 1912-1913. That's what you get for having a sockernut for a teacher... 

Nu...Desperate Housewives.

Jag är inte ens klar med Naturkunskapen. Blääää.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0