Memories

Jag har precis läst lite gamla inlägg på bloggen, och jag måste säga att det är underbart. Min svenska är rent förskräcklig på vissa ställen, men minnena, och känslorna finns kvar.
Jag har aldrig varit bra på att skriva dagbok, men nu finner jag att jag lyckats bättre med att blogga. Det är fantastiskt att kunna gå tillbaka och läsa om en speciell dag, och genom en bit text och en bild förflyttas tillbaka i tiden...

Tänk va' roligt det kommer att vara att läsa det här när jag är 60! :D

(Fast pappersdagböcker är lättare att spara, det har vi fått lära oss i Historia C "digitala källor är inte lika tillförlitliga som andra källor.." etc.)

God natt igen,
Babyfood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0