Jag vill bädda ner mig, inte lära mig om linjära funktioner...

Jag är fortfarande sjuk ... det låter som om det ekar i mig när jag hostar ...
men annars mår jag (förvånansvärt?) bra.

Idag är jag hemma från skolan, men inte får jag vila för det. Min kära mamma har fått för sig att det är precis rätt tillfälle att "ta igen" allting. Som om jag hade missat så mycket.

Denna underbara dag kommer följaktligen att ägnas åt att plugga Matte B (något som jag har skjutit upp så länge det gått), göra klart repotaget, plugga franska, läsa The Beach... och allt annat jag kan tänkas hinna med.
Vem bryr sig om att jag är sjuk, och att det är anledningen till att jag är hemma?

Aja. Jag vill gå på ridningen idag, så jag kan inte spela på "sjuk"-kortet för mycket. Dessutom måste jag gå till skolan imorgon...för jag har blivit ombedd att guida små nior på min skola...

Tata for now (visste ni förrästen att tata betyder pappa på polska? "Cause knowledge is power..." Haha, nej, jag skoja bara.)

Babyfood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0