Jag drunknar i ett hav av kunskap

Den här veckan är absurb. Jag har så mycket att göra att jag drömmer mardrömar, i vilka jag faktiskt minns vad jag har varje dag!

Jag ska ha läst ut The Beach tills på onsdag. Jag har 200 sidor kvar...
Jag ska ha gjort min svenskaläxa till imorgon (måndagsläxa!)
Jag ska ha lärt mig allt om ekologi och biologisk mångfald tills torsdagens Naturkunskapsprov (jag har knappt börjat...)

Dessutom har jag lite trevliga extra saker den här veckan:
Tisdag: Utvecklingssamtal , och möte om Gymnasiemässan
Torsdag: 3 h på gymnasiemässan. Om ni är där kan ni ju hälsa på mig :) Jag kommer att vara där mellan ca 17-20.

Var för sig inte så mycket. Tillsammans överväldigande.

Jag håller just nu på att skriva ut en del av materialet till Naturkunskapsprovet. "Nisses resa" (jag som trodde att vi faktsikt gick i 2:an! Men nej då...). Bara 15 A4 (!)...

Nu ska det pluggas
Se you later, if I'll live
Babyfood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0