3 dagar = Utbränd

Jag vet att det var länge sedan jag skrev. Men mitt liv är så häktiskt för tillfället att jag knappt har någon tid för mig själv...

Det värsta är att närmaste veckorna ser ut att bli värre och värre, och jag är redan nu utbränd. Hur ska jag ladda upp batterierna när det hela tiden känns som om jag jonglerar med 1000 bollar (eller mer korrekt "har tusen bollar i luften")? JAG ORKAR INTE MER.

Jag kan inte förstå att det är tre dagar sedan jag skrev att jag till varje pris var tvungen att lämna min säng. Nu vill jag inget annat än att vara tillbaka där. Fast...det är inte riktigt sant. Egentligen vill jag inte sova...
Jag vill ligga på en strand under vajande palmer och bada i kristallklart vatten... Jag behöver en semester! Men det finns ingen tid för sådan lyx, och inte pengar heller för den delen.

Polen på höstlovet är inte direkt paradiset för soldyrkare, men det är ett avbrott från vardagen i alla fall... Bara 4 veckor kvar. Bara 4 veckor kvar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0