TV-beroende

Jag är en tv-junkie. Jag är verkligen det.
Men tv är så lätt att ta till sig! Efter en lång dag med massa plugg och fysisk aktivitet är det underbart att sjunka ner framför tv:n...och bara "dega".

image34


Jag orkar aldrig upp igen...

Och sedan så finns det ju så otroligt många bra serier! Hade de bara visat "Farmen" o.d. hade jag inte tittat på tv alls, men hur kan man missa serier som Grey's Anatomy, Gilmore Girls och Simpsons?

Någon gång ska jag ta tag i det här. Jag lovar.
"Admitting that you have a problem is the first step to recovery", är det inte så?

Men just nu måste jag tillbaka till Ugly Betty...:p

Jag kan bli Sveriges Ausiello...det skulle faktiskt inte vara helt fel.... i alla fall om jag inte lyckas med något mer seriöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0