Tjejsnack v.47

Tjejsnack Vecka 47
Barndomen Ämnet kommer från Linda
  • Vad är ditt allra första minne? Jag vet inte. Jag minns ungefär hur möblerna stod i vår gamla lägenhet (vi flyttade när jag var 2,5-3). Men inget tydligt minne så...
  • Hur såg din familj ut? Ja, inte till utseendet då förstås ;) Min familj såg ut precis som den gör idag, mamma, pappa och jag.
  • Vad gillade du att göra när du var liten? Haha, ja...allt möjligt. Hitta på berättelser, leka med mina kompisar (men det gör väl alla barn?), bygga kojor och att åka till Liseberg...haha, vad lite jag minns...
  • Hur skulle du beskriva dig själv som barn? Jag var nog ganska jobbig, typisk besserwiesser :p Det har jag förhoppningsvis växt ifrån...lite i alla fall. Annars var jag väl ganska blyg, men tillgiven...
  • Kommer du ihåg några viktiga händelser som format dig själv till den du är idag? Nja, det är svårt att säga sådär bara...men att växa ifrån min barndomsbästis i 5:an var svårt, och påverkade mig mycket. Säkert är det många andra saker som har påverkat mig mycket, men inget som jag kommer på just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0