Tjejsnack v. 46

(Förlåt för att jag har varit lite seg...)

Tjejsnack
Vecka 46

Sömn Ämnet kommer från Sirpa
  • Sover du bra på nätterna, eller vad gör du om du inte kan somna/sova? Ja, vanligtvis, fast inte för tillfället. Om jag inte kan sova brukar jag tänka igenom vad som har hänt under dagen, skriva eller läsa...
  • Hur många timmar sover du per natt, vardag/helg? Vardagar: runt ca 7,5 h. Helg: 10-12 h
  • När går du upp respektive och går och lägger dig vardag/helg? Vardagar: Lägger mig ca 23.00, Går upp ca 06.30, Helger: Lägger mig ca 01.00-02.00, Går upp ca 11.00-13.00
  • Snarkar du, talar i sömnen eller kanske t.o.m går i sömnen? Jag talar i sömnen, och så tuggar och smaskar jag :P Det påstår mina kompisar i alla fall...men dem kan man ju inte lita på ;)
  • Sover du ensam i sängen, om inte med vem/vilka? Ja, jag sover ensam, om inte någon kompis sover över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0