Look out, here I come!

Idag har jag övningskört igen. Det gick faktiskt riktigt bra! (Fast jag fick kärringstopp några gånger...FAN! Jag släpper alltid kopplingen aningens för tidigt...).

Sedan fick jag faktiskt köra hela vägen hem (från industiområdet där vi övningkör). Jag t.o.m. parkerade! Jag är så stolt över mig själv!! :D

Jag körde inte på någon, något och fick inte stopp en enda gång! Men jag måste bli bättre på att växla, speciellt mellan 2:an och 3:an.

Men allt i sinom tid :) Jag klarade i alla fall vänstersvängar, en rondell, en brant backe och massor med farthinder.
 I'm a driving genius!

Se er om lite extra när ni går över gatan :P Annars kanske jag kör på er ;)

Brum, brum
Babyfood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0