Jag hatar SIBA-reklamerna!!

Ååååh! Jag HATAR dem verkligen! Varje gång jag lyssnar på radio (för jag lyssnar oftast på NRJ) hör jag någon av dem. Jag menar SIBA:s reklamer.

Den som är värst måste ju ändå vara den med Relationsakuten "Du och jag igen". Är det bara jag som framför mig ser ett par i en bil som lyssnar på den, börjar fundera över sitt äktenskap...kanske inte inser det för första gången, men i alla fall tvingas tänka på att äktenskapet är fullkomligt dött.

Sedan säger radio SIBA "Men skit i det, gå in på .se och köp nått kul". 

Vem kom på det här???? Det får väl inte någon att vilja handla på SIBA. Mig får det bara att tänka på hur sjukt materialistiskt vårt samhälle är, och får då mindre lust att handla än om de bara hade sagt "Köp en kamera".
Och de stackarna, vars relation blir förlöjligad och vars problem blir nedvärderade...de vill väl inte heller handla?

Jag kan inte förstå att någon SIBA faktiskt betalat för det här. Det är inte reklam, det är en parodi på reklam.

Om det här är vad som krävs kan jag utan vidare börja arbeta med PR, nu. Det är inte svårt att vara bättre än det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0