Idag är det fars dag!

Jag skulle ju planera det här. Men så blev det som det alltid blev.
Jag vaknade 11, fick kasta på mig kläderna (ovanpå pyjamasen) och springa till ICA, där jag införskaffade blommor, berlinermunkar (som inte ens var goda...:( ) och två filmer.

Väldigt sista minuten, men pappa var väldigt överseende och åt snällt den äckliga munken..:P Filmerna blev "Rosa Pantern" (mest för att jag tror, eller trodde att pappa gillar sådana dumma, klanthumor filmer...men det kanske han inte gör?) och "Good Bye Lenin" (för att jag tyckte att den verkade bra).

Jag hatar sådana här högtider! Nästa gång ska jag vara förberedd...

(Jag vet att jag alltid säger det, men i år är jag ändå på bättringsväg ;) Jag har faktiskt börjat fundera på julklappar redan nu! Visst är jag duktig! :P)

Grattis på Fars Dag alla pappor där ute, och lycka till alla ni barn!

image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0