Helvetesdag (och Laserdomepinsamheter...)

Oj då. Fy skäms på mig. Nu har jag inte skrivit på bloggen på ett bra tag. Idag är jag egentligen för trött...men jag måste skriva om den här jäkla dagen innan jag går och sover....

Det har varit en sjukt jobbig dag, en evighetsdag där man vet att allting troligtvis kommer att gå åt helvete..!

06:00
Den jäkla väckarklockan ringer

07:45 Nyduchad (dvs med blött hår), stressad och allmänt grinig springer jag till bilen för att hinna till skolan. 

11:00-11:50 Förlorar damen när jag spelar schack mot E, på samma korkade sätt som förra gången! Han retar mig för det i flera timmar (och lär fortsätta med det imorron ;) )

13:15-14:00 Laserdome med klassen! Det var iof skitkul, men det var däremot så lagom kul när vi fick reda på poängen. Ni kan ju gissa vem som var sämst i klassen... - 2200 poäng! Jag förstår inte ens hur det är möjligt! Den som var näst sämst fick - 380! Det är inte ens roligt!!!! Så sedan blev jag mobbad för det resten av dagen... (jag tror endå att det var nått fel på mitt vapen..:P eller min väst...) 

15:10-16:50 Historia C-prov! Jävla helvetesprov som inte hade någonting att göra med någonting som vi har läst!!! Och dessutom hade vi vikarie, så man kunde inte ens fråga hur läraren egentligen tänkt..!

17:00-17:18 Lotsi är sen och vi kommer inte iväg förrän nu!

17:50 Vi rusar in på danslektionen, 20 minuter sena, och tvingas sedan dansa utan att värma upp! (första övningen är en stretchövning! Aj!)

20:00 Efter att ha ätit gör jag engelskaläxan.

21:00 ... Planerar jag att titta på Gossip Girl och bara slappa. Fy fan för den här dagen säger jag bara!
(Svär jag mycket förresten? Jag gjorde inte det förrut, men de senaste åren har jag börjat svära mer och mer...:S)


Så...det var en liten update på min helvetesdag. Hoppas den varit bättre för er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0