Facebook

Hittade den här krönikan på GP:s hemsida, och den gjorde mig väldigt lycklig. Som något av en Facebook-junkie med många anti-Facebook vänner förstår jag precis vad hon känner.

Och jag håller verkligen med. Jag tycker att det är fantastiskt att jag kan hålla koll på vad barndomskompisen i Skellefteå håller på med, och framför allt, räkna hur många bekanta jag faktiskt har! Jag tror inte att man inser hur mycker folk man faktiskt känner förrän alla skaffar facebook!

Och appropå det här med att inte äga sina bilder...och att det kan dyka upp lite varstans...det vet väl alla som lägger ut sina bilder på nätet? Jag lägger inte ut bilder som jag inte skulle klara att se i en skvallertidning om 10 år. Förresten är allting farligt, folk kan bryta sig in i ditt hus och sno dina hemvideoband också (var det inte så Paris hamnade på nätet?). Så lev lite farligt och dela med dig av ditt liv ;)

Blir medlem här och se vad allt snacket egentligen handlar om!


Living on the edge
Babyfood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0