All is right with the world again :)

Solen håller precis på att gå ner över sjön som jag ser genom mitt fönster.
Dess gyllengula, milda sken lyser upp den blekgrå novemberhimlen och skapar en värld av skuggor och mystik..

Jag är så lycklig!

Det är fredag. Jag har ätit kladdkaka. Geografiprovet är gjort. Hell week is over. Och snart väntar förhoppningsvis svöll med pad thai. All is well :)

Jag fick MVG på Geografiprovet! (Han rättade dem så fort han fick in dem! Och såhär i efterhand har jag insett att alla lärare bör göra så...). Detta trots att jag trodde att jag knappt skulle få G, och trots att jag besvarade vissa frågor med "Jag förstår inte riktigt varför det ligger en vulkan där, eftersom att det är mitt på en platta...så jag gissar på någon form av förtunning av jordskorpan?", och "Något flytande" som namn på en del av jorden i genomskärning (det skulle ha varit "Yttre kärnan" om jag inte minns fel..).

Men vem bryr sig hur eller varför, jag fick MVG!

Nu ska jag försöka få tag på Lotsi, och fixa Pad Thai-en....

En underbart, sprudlande, härligt glad
Babyfood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0