Jag är fri!

Inga fler prov! Underbart!
2 härliga månader av sommarlov!!

Idag är jag glad...det är så härligt med sådana här dagar..när allting verkar falla på plats. Speciellt efter en lång period av stress och deppdagar.
Det luktar sommar ute idag. Har ni märkt det? Och det är underbart varmt...

Lyckade saker idag:

Hittade ett par vårskor från Tommy Hilfinger som jag tror att jag skall behålla...fast de kanske är för små?

Hittade en otroligt söt vit-rosa väska på H&M, och så var den ett riktigt kap! Sommarväska fixad.

Träffade min underbara vän, efter ett antal veckor av "Jag har inte tid".

Fick MVG på mitt senaste Samhällskunskapsprov, och säkrade (ett redan säkert iof :P) MVG i Samhällskunskap A!

Inte så lyckade saker:

Natutkunskapsprovet...hm..vet inte riktigt hur det gick...

Har inte tid att blogga på riktigt ikväll..måste plugga lite italienska...mi dispiace

Bacio
Babyfood

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Grattis till bra betyg! Härligt att sommaren snart är här:)

2007-05-30 @ 09:46:07
URL: http://mariaellinor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0