HTLM-helvete

Som ni ser så har jag ändrat om på bloggen...
Jag är inte så duktig på HTLM-koder, men jag lär mig. Det är bara synd att jag inte kan få den att bli som jag vill...för bloggen i mitt huvud är så fin...

Jag vill tacka Junitjej för all hennes hjälp, utan henne hade den här bloggen fortfarande varit svart/vit.

Jag måste tyvärr lämna bloggen nu, och sätta mig ner och traggla naturkunskap, har ju prov på tisdag. Om energi. Varför?? Jag måste i alla fall plugga in 20 sidor på en dag (resten gjorde jag igår). Det är förskräckligt synd om mig!
   Jag har i alla fall lärt mig att definiera "Joule", "Watt", "Effekt" och flera lika andvändbara saker. Speciellt för mig som går samhäll-samhäll...usch det är alldeles för mycket fysik i Naturkunskap A. Jag saknar min kemi och biologi!

En som ivrigt vill lära sig (eller inte)
Babyfood

Kommentarer
Postat av: Goran

Alltså jag tycker inte synd om henne för att folk klagar på hennes budskap (ska man kalla det så?) men visst, snubben som skrivit våldtäktshistorian har kanske gått över gränsen. Unga flickor har förebilder o gör som de gör. Men tänk dig en tjej som inte har råd med lyxväskor o ska göra allt för att få en sån, tjejer har det tuffare, har de inte det rätta märket så är hon utanför!!! Hade det inte varit bättre med något mode där alla hade kunnat skaffa sån!

2007-05-27 @ 14:28:03
URL: http://ottifemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0