Har alla lärare blivit galna?

Herre gud va vi har mycket att göra den här veckan!

Varje år säger vi att det inte skall bli såhär, vi skall planera och allting skall bli så bra...men varje år har vi bara mer och mer att göra veckorna innan sommaravslutningen! Jag blir gaaalen!

Så här ser min vecka ut:

Måndag: Historia tenta in (2 A4 om Kalla kriget)
Tisdag: 3,5 timme (!!!) Franska nationellt, hör, läs och uppsats
Torsdag: Samhällskunskapsprov (Ekonomi)
Fredag: Uppspelning av en pjäs på engelskan (som vi för övrigt skall skriva själva, på all den lediga tid vi har)

Euuuuhh!!

Och nästa vecka har vi naturkunskapsprov...suck.
Jag tycker synd om oss alla. Alla har det såhär. Sveriges alla lärare har blivit galna, och de vill att vi skall sänka oss i precis alla ämnen sista veckan, bara pga. tidsbrist! Det är fel! Jag tycker att vi skall bojkotta skolan tillsammans den här veckan. ALLA SVERIGES ELEVER! NU!

Ja..jag kan ju drömma...
jag hoppas i alla fall att det går bra på franskan imorron. Lycka till alla ni andra "språknördar" som har nationellt steg 3 imorron!

Pussar

En mycket trött och stressad, men optimisktisk
Babyfood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0