En ny lista

Fyra jobb jag haft:

Ja.det här var ju lätt när man går i skolan.. aja..

* Reporter
* Barnvakt
* Reklamutdelare
*

Fyra ställen jag bott på:

Hm..

* Göteborg
*
*
*

Fyra platser jag semestrat på:


Genast mycket lättare...:P

* Albena, Bulgarien
* Paris, Frankrike
* Lorret de Mar, Spanien
* Swinouscie (om det nu stavas så), Polen

Fyra webbsidor jag besöker dagligen (nästan):

* blogg.se
* google.se
* efterfesten.com
* youtube.com

Fyra favorit-maträtter:

* Grillad fläskcarré (stavas det så?) med potatissallad (smakar sommar)
* Pad thai
* Pizza
* Moussaka

Fyra ställen jag skulle vilja besöka:


* Prins Edwards ö
* Amazonas
* Nya Zeeland
* USA

Fyra dofter jag tycker om:

* Törnrosor
* Sommarregn
* Skog
* God mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0