Äntligen helg

Nu har jag försummat min stackars blogg igen.
Ikväll skriver jag i alla fall, mest för att jag behöver skriva av mig. Jag är så fruktansvärt trött. Trött, och tackam för att det är helg. Bara ett prov kvar! Tack och lov!

Naturkunskap. Mitt betyg hänger på det här provet (tror jag i alla fall). Tyvärr checkade min hjärna ut och åkte på semester förra onsdagen...jag orkar helt enkelt inte plugga mer!

Dessutom känner jag mig lite ensam ikväll. Vet inte om det beror på det gråshaskiga vädret, eller på att mina vänner inte har tid med mig... de är så upptagna. Med sina killar...och min bästa kompis verkar inte ha tid med mig längre..annat än när hon behöver någon att prata med...

Jag antar att det blir bättre snart...när det blir sommar...och jag får vila lite...

Det är inte trevligt att vara ensam. Det är trevligt att vara själv. Ikväll är jag ensam.

Ikväll är det en sådan kväll att man vill ut i skogen. Det blåser, träden vajar i vinden, det är kallt och fuktigt och jag vill bara springa djupt in i skogen...springa bort från allting...bara springa och springa i vinden...

Jag får väl gå och lägga mig och hoppas att imorgon blir en bättre dag.

En med salta och våta kinder
Babyfood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0