Vi kommer att dö samtidigt

Loka har gjort en ny reklam, och "Vi kommer att dö samtidigt" med Säkert! är bakgrundslåten! K kommer att bli sjukt glad.

Blev själv lite lycklig när jag hörde den.... Vi kommer att döööööööööö öö öö öö döööö öö öö ööö öööö


Nu kommer kanske folk inte att stirra konstigt på mig när jag börjar småsjunga på den..jag menar "vi kommer att dööööö? låter inte riktigt klokt om att inte vet att det är en riktigt låt.

Så lyssna på..och sjung på. Jag kommer inte att vara nöjd förrän alla går runt och sjunger på den!!

Update: Nu lägger jag in den här så ni kan lyssna på den, och titta på (den något sjuka) videon! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Urk! Vi fick rita en passande bild till den där låten i skolan, sjukt.

2007-06-11 @ 21:38:02
Postat av: Ellinor

Haha ja lite lustig låttext:) 29 grader och sol idag- jaaaaaaaaaaaa!

2007-06-12 @ 11:11:57
URL: http://mariaellinor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0