The Movies

Jag har nu fått spelet The Movies!! Beställde det för några dagar sedan, och nu har det kommit! Har ägnat en stor del av dagen åt att förstå hur man gör (det är så mycket lättare när någon annan spelar, har ju gjort filmer på det med K förrut..) :D

Det är underbart!! Tillsammans med The Sims (1 & 2) och KOTOR är det här mitt favoritspel. Plus att det var jättebilligt nu! 99 kr!

Nu skall jag på filmkväll hos en polare, så jag får säga god natt nu.

Först måste jag emellertid välja någon film att ta med... Vi har otroligt mycket film hemma hos mig, men jag har ju sett alla...Sedan vet jag inte heller om killen i fråga har VHS eller DVD, eller både och...

Tekniken har gjort filmkvällar mycket mer komplicerade!

Skall också springa in på ICA och köpa dricka till hela gänget...

Det här är Babyfood som signar ut, slut. (nej, inte alls snott från Mange ;) )

Som avslutning vill jag be er lyssna på "Balladen om konsekvenser" av Lars Winnerbäck! Den är underbar<3

Update: Hittade den inte med Lars Winnerbäck, men hittade en cover, som är riktigt bra (fast Winnerbäcks är bättre :P)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0