Superbra magövningar!

Alla har vi någonting som vi inte är nöjda med på vår kropp. Så är det, skillnaden är bara hur stor del vi låter det ta i våra liv. Mitt "problemområde" har alltid varit magen.

Mitt mål den här sommaren (det var egentligen ett nyårslöfte, men, ja...) är att jobba på min mage (och självklart ha kul, resa och massa annat roligt).

Fick idag en DVD med tidning IForm, som heter "Platt mage". Jag har precis gjort första passet, och det är underbart!
Det känns verkligen att man har tränat, men det är inte så långt att man dör.

Jag tror att jag kanske kommer att klara det här! Det känns fantastiskt...nu gäller det bara att jag orkar göra det 3 dagar i veckan som man skall...

(Elin tror inte att jag kommer att göra det mer än en gång..men jag skall allt visa henne, och mig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0