Stekning, allergi och klasskamp

Det slutade med att jag åkte hem till Elin..vi stektes lite på balkongen, och sedan gick vi en promenad runt Linné.
Vi såg ca 8 gubbar utan tröja...det var..hm..lite obehagligt..

Har skoskav (igen!), nyser hela tiden (är pollenallergiker, och det är mycket synd om mig. Faktiskt!)...men annars är jag glad.

Imorgon gäller det. Klasskamp. 1B skall segra. Jag har stor tilltro till vår förmåga att äta gröt och hoppa brett (och göra allt annat som stått på de kryptiska lapparna som hängt runt om i skolan den senaste veckan.)

Är faktiskt skittrött nu..skall bara skriva en "Dagens" och sen skall jag nana (som min barndomskompis mamma alltid brukade säga).

Atjoo
Babyfood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0