Ny lista

Tio första:
Första bästa kompis:
Hm..det måste väl ändå vara Kristin
Första bil: Har ingen, men jag kan ju alltid hoppas att det blir en söt lite BMW cab e.l...haha..blir nog snarar en liten Fiat..
Första kärlek: Rasmus, i 2:an
Första husdjur: En kanin som hette Lackie
Första semester: Semester och semester..åkte till Paris när jag var 10 månader. Räknas det?
Första jobb: Reklamutdelare
Första köpta skiva: Hm..som jag köpte själv? Britney Spears kanske..
Första riktiga kyss:
Första piercing: Öronen, när jag var 9
Första konsert: Någonting i Swinouscie...det var en konsert efter smurfarna (teater)..:P

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: Absolute Mandarine..tror jag
Sista bilfärd: Till skolan i fredags
Sista filmen du såg: "Who's that girl" Den var inte bra
Sista bubbelbadet: Oj oj oj...det är nog nått år sen
Sista spelade cd: V&A -Kent
Sista gången du grät: Till Grey's Anatomy i onsdags tror jag...
Sista måltiden: Kladdkaka med glass :D

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Nej
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja
Varit på tv? Ja! :D Var med på Let's Dance (haha..klura på den ni)
Fått ditt hjärta krossat? Nej..inte på riktigt..
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej.
Haft ett one night stand? Nej
Busringt till nån? Ja, självklart :P

Sju saker du har på dig:
Öhm..
Pyjamas överdel+underdel..

Fyra personer du kan berätta allt för:
Mamma
Pappa
Kristin
Elin

Tre val:
Svart eller vit? Både och
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Egentligen inget av det...eller både och.

Två saker att göra innan du dör:
Bli vansinnigt kär
Få ett barn


En sak du ångrar:
Att jag var en sådan liten jobbig besser-wisser när jag var liten ;)

Kommentarer
Postat av: malin

svar: okej, tack för ditt svar :)

2007-06-03 @ 11:57:15
URL: http://juiicyy.blogg.se
Postat av: Joann

Jag tror att jag måste knycka denna :D

2007-06-05 @ 17:10:58
URL: http://www.joannling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0