Nu sticker jag till landet... äventyr i Malevik måntro?

Jag skall idag ut till Elins land, någonstans i vildmarken (ganska nära kulla- eller/och malevik. Har inte så bra koll på geografin däromkring faktiskt).

Vi skall bo i ett litet hus, sova i våningssängar, i samma rum som hennes lillebror, gå på toa i ett utedass (bäst jag vänjer mig antar jag) och lata oss i allmänhet :P

Håller just nu på att packa.

Min packlista

Pyjamas
Baddräkt
(om vi vill vara galna och bada i havet)
Extra kläder (Elins förslag; "om jag skulle spruta ner dig med vattenslangen."  Kul Elin, kul.)
Kort på mig som barn (till vår bok)
BOKEN (berättar mer om den snart)
Pysselgrejs till boken (öhm..inte för att jag har något sånt..)
Handduk
Ipod
(såklart <3)
Pengar
Hjälm
  (om vi vill cykla på hennes 50-talscyklar :P Aldrig cykla utan hjälp haha)
Necessär
Linsgrejer
(alltid detta krångel. Vill man vara fin får man...konka på 3 ton linsgrejer)
Tidningar (för att ha någonting att göra när det inte finns någon TV!! Ah! Ingen. TV! Hjälp!)
Ballonger (hahaha..vi skall kasta vattenballonger på främmande människor/bilar. Ja, vi e så omogna)
Lakan+Täcke+Kudde

Haha..det blev en rejäl lista. Nämnde jag att jag skall vara borta i två dagar??

Jaja, pappa får bära packningen.

Nu måste jag packa vidare (skall bara skriva ett litet inlägg till..), och sedan bär det iväg. Två dagar, jag och Elin, och hennes mormor och lillebror. Önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0