Nu åker jag till Polen! Sol&bad eller krig&fred

Det börjar bli dax nu..dags att säga hej då. Åker imorgon.

Jag kommer hem om två veckor igen...men ni kanske hör av mig lite tidigare, om jag hittar något internetcafé :P

Måste bara packa ner allt, som just nu ligger staplat i högar på min säng...att man behöver sådana mängder med saker när man bara skall vara borta i två veckor!

Är också ambitiös, har tagit med mig "Krig och fred" ;) Jag tänker så här, antingen kommer jag utnyttja mina språkkunskaper väl, och ragga upp några polacker att hänga med...och vara så upptagen att jag inte hinner läsa. Det är ju bra. Om inte kommer jag kanske att orka ta mig igenom hela boken, eftersom jag är helt ensam (läs med gamlingar) på ett öde ställe... Smart va?

Pa pa (hej då på polska)

Vi hörs snart igen! (jag kanske till och med hinner blogga lite imorgon, innan vi ger oss av..)
Babyfood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0