Midsommar

Ja..den här midsommaren blev ju inte som jag tänkt mig.

Jag skulle ju vara ute på en ö i Skärgården, festa med kompisar och njuta i solen...

Istället har jag legat hemma hela dagen, tittat på tv medan regnet öst ner utanför mitt fönster. Jag är förkyld, och jag tror jag har feber. Usch..jag hatar att vara sjuk.

Men om sanningen skall fram så vet jag inte vad jag skulle ha gjort om jag inte varit sjuk. Det blev ju ändå ingenting av dem planerna...och vad gör man egentligen när alla ens kompisar är borta och det regnar?

Nästa år på midsommar, då jäklar skall det festas. Det skall jag se till. Kanske kan vi åka ut till någons sommarstuga med alla tjejerna, och massa annat folk vi känner... Nästa år skall det planeras bättre!

Tills dess får jag nöja mig med Elins födelsedagsfest, som iof antagligen inte kommer bli förrän i september...

20-28 juli skall det festas i alla fall! :D

Ha en underbar midsommar allihopa (ni som inte måste ligga i sängen)!

En krasslig och besviken
Babyfood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0