Helvetesdag

Jaha, då var det så dags då. Idag är en dag av sysslor, sjukdom och franska. Jag tror faktiskt inte det kan bli så mycket värre (i min värld...jag vet att detta är hemska i-landsproblem...men vem orkar bry sig en dag som denna?)

Jag tror jag håller på att bli sjuk...har nästan inte ätit nått på hela dagen, och fryser...Fan också. Inte precis innan resan. Jag är alltid sjuk utomlands! :(

Franskan skall vi inte tala om...gjorde precis uppgifterna, har ingen aning om vad det handlar om, om det är rätt eller fel...och jag orkar knappt bry mig.

Och sedan, efter ännu en och en halv timme franska, skall jag hjälpa till att packa, tvätta, i viss mån också städa.

I'm in my own personal hell. Allt jag hatar att göra, samlat på en och samma, fantastiskt tråkig dag.

Helst skulle jag bara sova bort den här dagen...

Jag skyller på vädret. Och pollen. Och min mamma. Och kosmos. Världen är i mot mig! (fast jag är sjuk är det tydligen inget fel på min dramatiska sida).

Jag återkommer senare..om jag överlever...

(Jag skojar inte, jag kan mycket väl ta livet av mig, när jag försöker lista ut hur tvättmaskinen egentligen fungerar. Ja, jag är så bortskämd :P)

En som önskar att den här dagen inte fanns
Babyfood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0