Fjortis?

Fester:
[ ] Jag blir full på folköl - Jag tycker inte om öl
[ ] jag har sex med flera
[ ] Jag röker
Summa: 0

Självbild:
[x] Jag försöker vara normal - Vad är normal?
[x] Jag är yngre än sexton och äldre än tretton
[ ] Jag tror att jag är tjugo
[ ] Jag blir kallad för fjortis fast jag själv inte är det
Summa: 2

Beteende:
[ ] Jag lyssnar på musik som sjungs av remixade babyröster
[ ] Jag bor på PA, lunar, apberget eller liknande hemsida
[ ] MSN är så mycket bättre än att prata IRL - Nej, men ibland är det lättare...
[x] Jag är så hetero man kan vara
[ ] Men har hånglat med samma kön för att det var kul
[x] Jag läser veckorevyn, solo eller någon liknande tidning
[x] Jag kramar istället för att säga hej -Nej, jag kramar och säger hej
[ ] Jag kindpussar folk  - Inte ofta (eller jo, en france)
[ ] Jag skriver jah istället för jag och använder annat lunarspråk - nej, men klart jag använder nätspråk ibland..
[x ] Jag lyssnar på radio
[ ] jag lever för mina vänner
[ ] Skolan är inte viktig
[ ] Jag läser aldrig frivilligt
[ ] Jag vet inte vad växthuseffekten är
[ ] Jag vet inte vilken världsdel Kambodja ligger i
[ ] Ett riktigt svårt val för mig är att välja mellan kläder på morgonen eller mellan två tvserier på kvällen
Summa: 4

Kläder och stil: Jag har/bär
[ ] En I <3 NY tröja fast jag inte varit i New York
[ ] Foundation på läpparna
[ ] Sveamössa
[ ] Plagg som det står SSS på fast jag inte seglar
[ ] lånade kläder dagligen
[ ] En Henri Lloyd jacka
[ ] Stora glasögon
[x] Fakeväska - Japp, men jag har den för att den är snygg, inte för att det är fake. Önskar att det inte stod D&G på...
[ ] Jag funderar på att skaffa palestinasjal eftersom det verkar vara så trendigt
Summa: 1
 
Total summa: 7/32

Tack och lov... :P (jag var ju så orolig.) Nej fjortis är jag inte, och har aldrig varit. Fast jag anser att vissa saker inte borde få vara "fjortis". De är alldeles för bra/kul för att fjortisar skall få ensamrätt på dem...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0