Dagens 4 juni

Dagens bästa: Låg ute på Elins balkong och pratade om djupa saker medan jag stirrade upp i den blå himlen och drack milshake genom ett sugrör, och blandade detta med kemiplugg (jag fattar fortfarande saker! Fast jag inte läst Kemi A! :P)

Dagens sämsta:


Dagens kläder: bruna piratbyxor, svart linne, rosa v-ringad t-shirt med snörren, svart-vita Tommy Hilfingerskor (nej, jag har inte bytt de, och det blir nog inte av heller :( fan också) och svart kavaj/jacka.

Dagens dryck:
Hallonmilshake à la Elin

Dagens motion: Promenad genom Liseberg, aktivt domararbete (eller inte..) på gympan (hej, jag har faktiskt skadat min fot! Har skavsår på 4 ställen!! AJ!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0