BOKEN

Ni undrar säkert vad det är för en bok jag skall packa ner som jag valt att kalla BOKEN.

Jag och Elin skall göra vår egen lilla minnesbok. Vi skall skriva ner alla interna skämt, klistra in bilder, skriva in citat..ja..allt. Jag tycker alla borde ha en sådan bok med sina bästa vänner!

Boken ligger just nu i en Åhlenspåse och väntar. Den är tom, gul och luktar bara lite äckligt (de blå luktar spya! Jag sniffade noga på alla innan jag valde den här. Åhlensexpediterna tittade konstigt på mig..av nån anledning :P)

Den här boken skall vi behålla tills vi blir gamla och grå. Frågan är bara vem som får den...
Jaja, det får vi lösa när (Om!) vi någonsin går skilda vägar i livet.

Bland annat skall berättelsen om hur jag fick namnet Babyfood skrivas in där...

Jag kommer antagligen dela med mig av den, och flera andra historier, men inte just nu.

Två dagar utan mig, och sedan bloggar jag på fredag igen. På lördag lovar jag att jag skall försöka skriva massor med inlägg, både om äventyren i Malevik och på midsommarkvällen!

Tills på fredag då!

Nu skall jag bege mig ut i vildmarken.

En snuvig (jävla pollen) med förväntansfull
Babyfood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0