Babyfood-bloggen fyllde 1 månad :D

Ja, jag var ju inte hemma, så jag får skylla på det. Den 20:e maj  var det i alla fall som jag började skriva på min blogg, och den här månaden har varit underbar!

Jag trodde inte att det skulle vara så lätt att blotta sitt hjärta för främmande människor, men det har visat sig vara ett väldigt härligt sätt att bli av med tankar som annars bara går runt, runt i ens huvud...

Jag vill tacka alla som har läst, kommenterat och inspirerat mig! Bloggen har blivit väldigt viktig för mig, och någon gång hoppas jag att den kommer bli det för er också... men tills dess så fortsätter jag skriva om allt som faller mig in och allt jag känner...

Tack så mycket!


En som börjar undra hur hon kunde leva utan att blogga
Babyfood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0