Äventyr

Vad är det för fel på den här dagen? Varför vill jag bara sova? Jag är så trött. Och jag har inte gjort någonting idag...

Jag var hos optikern, fick titta genom olika glas tills jag inte längre såg någonting för att ögonen torkat och glasen immat igen (det är det bästa med att prova glasögon i 27 graders värme!)

Jag ville sola, med jag hann inte, somnade istället och sov i 3 timmar när jag kom hem. Sedan var jag tvungen att göra franskan (hur bra det gick kunde ni ju se innan), och sedan hade jag lektion.

Elin skulle komma, men hon var tvungen att fixa sommarjobb (tycker fortfarande att det är helt otroligt att hon orkar, både söka, och jobba)...så henne får jag träffa imorgon istället.

Så...jag har pluggat franska, och nu tittar jag på kriminalserier... vilken otroligt meningslös dag. Jag behöver lite äventyr! Tack och lov att det är sommar.

En uttråkad och sömnig
Babyfood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0